NAREDIL SEM IN ZNAM

27.11.2018 je bila izvedena ekskurzija v Ljubljano. Učenci, ki delajo po programu za nadarjene ter tudi tisti, ki so v preteklih letih aktivno sodelovali v likovni ali matematični delavnici, so obiskali Hišo eksperimentov in Moderno galerijo.

Hiša eksperimentov deluje po načelu kitajskega pregovora: »Slišal sem, pa sem pozabil. Videl sem, pa sem si zapomnil. Naredil sem in znam.« Eksperimente obiskovalci tako izvajajo sami, kar je še posebej zanimivo. Poleg eksperimenta so navodila za izvedbo, razlaga pojava in zanimivosti tipa »Ali veš«. Obiskovalci tako spoznavajo naravo, tehniko in znanost, mnogokrat tudi na zabaven način. Navdušila pa nas je tudi t.i. dogodivščina – Tlakologija. Izvedeli smo, kako je s pritiskom v ušesih pri potapljanju, kdaj se nam sneg bolj udira, ali je v zraku, ki nas obdaja, kaj pritiska.

V Moderni galeriji smo si ogledali stalno razstavo slovenskih umetnikov 20. stoletja. Nato smo imeli delavnico Črke rastejo v prostor, kjer so učenci kreativno ustvarjali. S pomočjo animacije so oživeli poezijo Srečka Kosovela.

 

Učenci so bili nad delavnico navdušeni, saj so se nekateri s tem načinom ustvarjanja srečali prvič.

NAUČIL/A SEM SE:
Kako je voziti avto, ko si vinjen. Žiga Kampoš, 6. r.
Kako delujejo različni stroji, pripomočki. Tomaž Kitak, 7. r.
Da je lahko v enem prostoru veliko poskusov, ki so zabavni. Amadej Volasko, 5. r.
Nekaj o umetnostnih obdobjih v preteklosti. Vanesa Vreš, 9.r.
Če ti kdo stopi s tanko peto na nogo, je tako, kot da bi ti stopil slon. Luka Šturbej, 8.b
Kako izdelati kratek filmček s pomočjo fotoaparata. Eva Krivec, 8.b
Da se tudi iz enostavnih stvari dajo narediti imenitni poskusi. Lorena Bele, 8.b

ODLOČIL/A SEM SE:
Da bom tudi sam doma poskusil narediti kakšen poskus. Vid Pažon, 7.r.
Da bom Hišo eksperimentov obiskoval večkrat, saj je tam zabavno. Tomaž Kitak, 7.r.
Da bom bolj radovedna in bom večkrat izvajala eksperimente in se iz tega več naučila. Lucija Drofenik, 7.r.

SPOZNAL/A SEM:
Kaj je tlak in kaj je impresionizem. Ana Tramšek, 9.r.
Da je lahko tudi fizika zanimiva. Tina Fric, 9.r.
Da ni tako lahko narediti animiranega filma, kot to zgleda na prvi pogled. Lara Krsnik, 8.b
Da je fizika lahko tudi zabavna. Lara Vrešak, 9.r.

 

Dostopnost